Книжкові понеділки

Я пам'ятаю, що обіцяла більше розповісти про наш Книжковий Клуб і хочу зробити це вже на цьому тижні. А поки що вирішила спробувати по понеділкам ділитись тим, що зараз читаю і цитатами чи ідеями, які запам'ятались :)

Закінчила читати "Життя Бенджаміна Франкліна", яке Наталка радила мені вже дуже давно. Я знаю, що цитатами Франкліна прикрашені провідні університети світу і є цілі збірки його цитат (ми коли гуляли з Лесею по ЮПЕННу минулого року, то там прямо на доріжках викладені купа висловлювань Франкліна).

Так от, нагадую, мова йде про початок 18-го сторіччя.

"... Я основал клуб, объединявший многих из моих наиболее способных знакомых. Клуб этот, названный нами Хунтой, имел целью взаимное усовершенствование. Мы собирались по вечерам каждую пятницу. Составленные мною правила требовали, чтобы каждый член Хунты в порядке очередности выдвинул на обсуждение членами клуба один или несколько тезисов по какому-либо вопросу морали, политики или натурфилософии и раз в три месяца представил и прочел написанный им доклад на любую тему по его собственному выбору. Наши дискуссии, проводимые под руководством председателя, должны были проникнуты духом искреннего стремления к истине. В них не было места спору ради спора или ради победы, и, во избежание полемического пыла, все слова, выражающие непреклонность личного мнения или прямое противоречие мнению другого, вскоре стали считаться недопустимыми и были запрещены под страхом небольших денежных штрафов".

Нагадую, що ЮПЕНН, який входить в Лігу Плюща, також заснував Франклін )) Як і заснував, придумав і винайшов багато чого іншого...


0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com