Про мене.


Оскільки тут - це наче починати з нового листа, то напишу кілька слів про себе, для знайомства. Насправді - це копіпаст з рубрики "Про мене" на сайті, але ж не всі підуть її читати ;)

Привіт! 

Мене звати Оксана. Я страшенно люблю розповідати історії через фотографії :) Гірше в мене виходить розповідати історії словами, тому я просто напишу тут кілька фактів про мене для того, щоб познайомитись.

-          Я дуже люблю каву, зелений і м'ятний чай, гіркий шоколад, суші.

-          Я не маю музичного слуху, тому не просіть мене співати – так буде краще для вас :)

-          Я люблю різнокольорові шалики, в'язані речі, великі сумки, срібні прикраси, молескіни…

-          Я вийшла заміж після другого курсу і досі страшенно закохана в свого чоловіка, він мій найкращий друг, ще і тому я вважаю, що день весілля – це початок чогось нового і прекрасного, і саме тому я так люблю знимкувати весілля.

-          У мене росте найкраща донька на землі.

-          А ще у мене найкращі в світі друзі. І я  дуже люблю зустрічатись з ними в кав'ярнях і розмовляти-розмовляти-розмовляти.  

-           І страшенно люблю, коли ми з людьми, які замовляють у мене зйомки, продовжуємо зустрічатись потім просто на каву і розмови. 

-          Я дуже люблю паперові книги, живу музику і шелест осіннього листя під ногами.

-          Я – християнка і не уявляю свого життя без Христа. Всім, що я маю і хто я є, я завдячую Йому.

-          Я люблю знімати портретні історії. Це дає мені змогу дізнатись про вас, зрозуміти вас, відчути вас… Найбільша винагорода для мене, це коли потім, роздивляючись фотографії, ви скажете: це ж я зсередини.
  
-          Я залежна від хорошої музики, шоколаду і інтернету.

-          Я люблю фотографувати в природньому світлі і вважаю, що нічого досконалішого і красивішого придумати неможливо.

-          Я живу в Києві, але страшенно люблю Львів, Краків і Гданськ.

-          На одному з перших моїх дитсадкових утрєнніків, всі дівчатка були люди, як люди - Сніжинки, а я була Чебурашкою. Підтвердження цього - фото в кінці сторінки. Ця подія дала початок формуванню нестандартного мислення і підходів на все життя :)


-          Якщо вас не злякало все це – сміливо натискайте на закладинку «Contacts», телефонуйте і замовляйте зйомку :) Я буду вдячна, якщо ви довірите мені розповісти історію про вас!

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com