Олег і Аня | Wedding Day

Це був абсолютно прекрасний і нереальний день. І цьому не могла завадити ні спека, ніщо інше. Радісно, коли бачиш стільки справжнього між нареченими, щастя, коли маєш можливість фотографувати це :) Фотографій багато - ви мене зрозумієте :) І це ще прогулянка буде окремим записом!

Все відбувалось в ідеальній локації, на березі Дніпра...


Підготовка йшла дуже злагоджено і швидко, здавалось, що без найменших зусиль, якби не знав, які зусилля за цим стоять :)




Локація - ідеальна, повторюсь...


Потроху збирались гості...







Початок довогоочікуваної церемонії.









Один із найзворушливіших моментів на будь-якому весіллі.




















Подружки нареченої - абсолютно прекрасні!












































"А я не могу сделать ручкамі вот так. У мєня здєсь..." :) Навіть спробували перетворити жабку на принца, не встигли, на жаль :)





























Прогулянку ми знімали в інший день і за кілька годин до відльоту молодят в медовий місяць ;) Coming soon!

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com