Трошки акинського.

Давно не було тут акинського :)
Люблю такі ранки, як сьогоднішній. Коли тарабанить дощ по даху і нікуди не треба йти. З іншого боку, страшенно шкода знову відкладати зйомку, яку так не терпиться відзняти :)

Я тут вирішила розвідати нові локації для зйомки в околицях і щоранку, відвезши Лесю на маршрутку, ми з Орестом вирушаємо на пошуки. Навіть їздили на місцевий маленький аеродром позавчора. Нічого цікавого, що дуже шкода. Бо можна було б таку локацію прикольну зробити там!..
Кілька фото з наших поїздок :)

Такі ранки бувають в Українці. Взагалі світанки на правобережжі нереальні :) Тільки от, шкода, мало бажаючих рано вставати на зйомку ;)


Шукаючи персиковий сад, знайшли абрикосові. Персиковий точно був і дуже прикольний. Нам не вдалось натрапити на його слід. А потім, подальше розслідування виявило, що його продали по запчастям поштучно :( ех.


 

Поїхали на пошуки кар'єру з блакитною глиною :)


Кар'єр - прекрасний. Єдине, що там можна бути лише в гумаках :) Велика кількість джерел і потічків.



Ну, і фотодоказ :)






Знайдіть "гарбузіка" на фото :)





І тут вже знаю, кого зніматиму :)


Я знаю, що трошки підзакинула цей блог. Повертаюсь :) Вибачте!




2 коментарі:

  1. Оксан, повертайся сюди, помітила, що скучила за твоїми аниськими дописами,чесно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) дякую тобі дуже! я старатимусь! якась стала неорганізована зовсім...

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com