Не_пропустити_літо

Тут - за лінком - можна прочитати про ідею :)
Це літо - дуже особливе. І я вже писала, що не хочеться пропустити жодного його дня. Саме тому ще раз нагадую про ще одну можливість зробити його ще більш насиченим для себе і тих, хто поруч  Це #літо_читання, ви ж пам'ятаєте.
Мій перший запис з цієї рубрики буде ще і про роботу. Бо хочу розповісти про одне цих особливих моїх літніх весіль. Для мене одна з найбільших радостей того, чим я займаюсь, - це люди, яких я фотографую і я не стомлююсь про це говорити. 
Але зараз про наш книжковий флешмоб. Катя і Юра, весілля яких буде в серпні, задумали подарувати кожному з гостей по книжці. І не просто будь-яку книжку, а підібрати саме ту, яка сподобається і підійде кожному особисто. А мені ж немає більшого щастя пустіть в книжковий магазин і дайте повибирати книжки! Це був такий кльовий процес! І оці записи на фото - майже фінальний варіант нашої з Катьою переписки з коментарами різними кольорами, щоб не заплутатись, що і коли ми писали )) Юхууу! Список книжок завершений  Тепер - не менш приємний етап закупівлі книжок  Бо оці стосики нових книг - в них є абсолютно своя чарівність і привабливість. До речі, на фото шматочок одного з стосиків з додатковим бонусом для гостей  Бо кілька вибраних книжок написала і підписала індивідуально для кожного Nadiyka Gerbish  Тільки не розповідайте гостям, добре?

 

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com