Ну, і так...

Мені здається, що вже час припинити виправдовуватись, казати які в мене серйозні плани на поновлення цього блогу і т.п. Хоча це все правда, так і є. Мені страшенно не вистачає місця для спілкування такого формату, але і системності, щоб це робити постійно. Буду шукати варіанти :)
А поки що... Хоч це і трансляція з фейсбуку, але нехай побуде і тут.
Сьогодні про ‪#‎літо_читання‬  Ну, бо літо ж ще і треба все-все встигнути, незаважаючи на те, що встигнути все здається нереальним...
За два тижні ковтнула дві книги Elizabeth Strout -https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Strout і вже закінчую третю. Мені давно так добре не заходили книги і не викликали аж стільки думок і роздумів. Хайлі рекомендед. Дуже вже хочу обговорити з кимось, хто теж вже прочитав  Мій книжковий клуб, агов!
До речі, з "Олівією Кіттерідж" той рідкісний випадок, коли спершу, все ж, на мою думку, варто подивитись фільм. Бо книга, звісно ж, перекриє все, але фільм і за змістом, і за тим, як він знятий, і за акторським і режисерським складом - просто супер.
Ну, і вішенка на тортікє - це кріселко тепер живе в мене і я вже, прямо не знаю, як без нього обходилась всі ці роки! Ми просто створені один для одного, бо зручнішого місця для читання вечорами просто не може бути.Alexandra Glushchenko - ще раз.





0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com