НЕВПОРЯДКОВАНІ ДОРОЖНІ НОТАТКИ | REHEARSEL DINNER | AUTUMN IN GEORGIA 2015 |

Я знаю, що взагалі-то час підводити підсумки року, будувати плани, рубати олів'є і робити уборку. Власне, я так і знаходжусь всередині всіх цих процесів одночасно. Але вирішила ще в цьому році викласти один запис про нашу поїздку :)

Отже, ми не могли побути більше 20-ти хвилин в Беррі Коледжі, бо поспішали на репетицію весілля.



Гості і учасники вже почали збиратись...



Церква, де мало відбуватись вінчання зовсім невеличка. Наречені її вибрали тому, що недалеко звідси Джоел зробив пропозицію Вікі :) І це страшенно зворушливо. Краєвид за вікном - неймовірно красивий.





І ось - репетиція. Всі відповідально і уважно вислуховують і виконують інструкції весільного розпорядника.





Ну, не всі серйозно, да )







Один з найзворушливіших моментів, коли я зрозуміла, як мені потрібен другий фотограф під час церемонії.



Вінчав Джоела і Віку пастор, який знає їх вже багато років, тому все проходило ненапружено і невимушено.

















Фінальний вихід завтрашніх молодят...



І всі перейшли в сусіднє приміщення, де мав проходити обід. Страшенно зворушливо і особливо те, що все пригощання приготувала мама Джоела зі своїми сестрами для того, щоб Віка відчула себе частинкою їх сім'ї.











Ванду ви вже знаєте :)



Слова подяки від батьків...



Спільна молитва







Ну, і я вважаю, що той факт, що Віка стала родичкою справжнісінького Санта-Клауса, заслуговує особливої уваги в переддень Нового року :) У нас тепер є знайомства ;)



З прийдешнім!



0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com