Ми повернулись :)

Я так подумала, що краще нічого тут не обіцяти, а просто писати :)

Це так круто відкривати нові напрямки і місця. Особливо, коли це неочікувано. Я тричі була на Волині і це вперше побачила її такою. З такими нереальними просторами і краєвидами. Було відчуття, що за кожним поворотом нас чекає відкриття і це відчуття не обмануло жодного разу. Наприклад, коли ми вже зібрались їхати з однієї з локацій, то при розвороті краєм ока помітила це місце, і, звісно, ми зупинились і пішли туди. А там - млин минулого сторіччя, два дуби, які вже бачили не одну і не дві сотні років. І таке постійне відчуття, що ми десь у Джорджії у всьому. Зачепила вона мене за живе... :)





0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com