Friends don't make garbage :) Friends make me happy.


Не втомлююсь радіти і дивуватись тому, які нереальні в мене друзі. Ті, хто близько - дуже близько. Ті, хто далеко, все рівно, дуже близько в серці. Люблю.

Ті дні-години, що в нас є раз на довгий період часу пролітають як хвилини. Тим більше, вони цінні і особливі.


Матвій цього разу перебрав на себе увагу, бо як же ж, самі розумієте :)









Леся була з нами і не з нами. Бо кінець семестру і да.













Така кльова маленька і голосна іграшка бігала по хаті, а сабакамбарабакам не давали нормально нею погратись. От же ж.



Ларс з Матвієм щось там цікаве знайшли :)





Все колись закінчується. І хороше також. Але тепер в мене є Янгол-ту-гоу. І я точно знаю, що з ним подорожі будуть і будуть особливими... :)



0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com