Геппі і дуже білейтед бьорздей ту мі :)

Просто хочу залишити це і тут, хоча з Дня народження пройшов вже майже місяць :)

Вітаючи мене, друг Женя сказав, що якщо задатись питанням, як виглядає щаслива людина, то він би перше подумав про мене. І це так саме тому, що ви всі в мене є  Ті, хто дзвонили і писали вчора - це було неймовірно - читати всі ваші вітання, ті хто доїхали, і ті, хто не змогли, ті, хто згадали чи думали про мене  Я так вдячна Богу за те, що поруч зі мною люди, завдяки яким ця планета взагалі тримається до купи  Ви - неймовірні!  Дякую-дякую, обіймаю, люблю  І з геппібьоздеєм мене 



0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com