MotherDaughterTrip. Day 1. Lancaster, Pennsylvania.

Ну от, дійшли руки розповісти про нашу велику подорож наприкінці минулого літа :) Це був абсолютно прекрасний досвід подорожувати з дорослою донькою. Я навіть не знаю, з чим я можу його порівняти! Просто буду показувати фотографії. Просто мріяти про наступні подорожі з Лесею :)

Страшенно вдячна нашим друзям, які запросили нас і які, без перебільшення, дали нам дім на час цієї подорожі. Це неможливо зрівняти ні з чим і це так цінно. Бо завжди хочеться повертатись додому, всі це знають. Але як же круто мати дім, коли ти не вдома!

На наступний день після нашого прильоту, наша Лєна повезла нас в невеличкі містечка поруч. Вони там всі якісь такі казкові і всі дуже історичні. То тут, то там таблички, які розказують, які важливі події відбувались саме тут і як Джордж Вашінгтон чи ще хтось теж дуже потужний зупинявся чи жив, чи працював тут.













Це от старий готель всередині побудованого навколо нього нового готелю. Так цікаво!














Ці "всиновлені" тими чи іншими компаніями рослинки - це так зворушливо!



Цю дуже красиву пару ми зустріли в кафе, де зупинились перекусити. Це якраз було 24-те серпня і я сказала пані, що вона одягнена в національні кольори нашої країни і що в нас в цей день був День Незалежності. Вона розчулилась і обняла мене :)


А Леся вивчає карту і дивиться, куди нам йти далі.



Я не в курсі, чим займається ця корпорація, але після перегляду серіалу не змогла тут не залишити )))



Потім ми поїхали в невеличке поселення амішів. Побродили там по ринку, спробували нереально смачне морозиво в кав'ярні поруч :)





А це от такий абсолютно ідеальний  Bed&Breakfast, як з мрії про ідеальне місце на землі, яке б ти хотів мати )))







Навколо було багато мірту і він якраз цвів. Це нереально красиво!



0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com