Autumn addiction. Про жовтень.




Не можу не згадати слова Енн з Зелених Дахів, про те, що прекрасно жити в світі, в якому є жовтні. Жовтень я люблю за все. І його є за що любити, погодьтесь. Але ці ранки - це щось дуже-дуже особливе і неймовірне. Сьогоднішній, наприклад, був таким :)




Один з найкращих жовтнів до цього часу в моєму житті трапився в 2015-му році. Коли в мене було цілих 4 жовтні :) Він почався в Римі, але тому, що неподалік від Атланти, Джорджія чудовим і дуже душевним весіллям Джоела і Віки, прекрасними краєвидами Джорджії, знайомствами з нереальними людьми.









Продовжився Мінесотським жовтнем, зовсім іншим за кольорами і настроєм з поїздкою на Північ, майже до Канади і бобділанівським настроєм і атмосферою.















Потім була жовтнева Пенсильванія з дорогими друзями і неймовірні подорожі разом.



















Мені страшенно не вистачало тоді Лесі і я подумала, що одного разу в жовтні ми обов'язково маємо здійснити таку подорож разом! А вдома нас чекав вже наш рідний і знайомий жовтень :)



Ну, привіт, улюблений місяць року! Сподіваюсь, що ти знову мене не підведеш, у мене на тебе великі плани і надії <3

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com