MotherDaughterTrip. Day2. Part 2. Philadelphia in 2 hours.

Я щось зовсім закинула блог, а не хотілось би цього. Поки що доганятиму тут те, що вже давно розміщувала в ФБ, але хочу залишити це і тут :)

Ця коротка поїздка в Філадельфію була в той же день, що і Прінстон. У нас було всього пару годин, і вже темніло але це було так кльово, що ми вирішили, що обов'язково сюди повернемось 

Філадельфія якось відразу зачепила своєю студентською атмосферою. Тут би мріялось вчитись. Страшенно шкодуємо, що не доїхали до будиночку на водопаді, але це наступного разу!






В школі дизайну UPENN, який, до речі, також входить до Ліги Плюща, якраз був день відкритих дверей і ми скористались можливістю побродити по корпусу, порозглядати роботи студентів, розклади занять, аудиторії :)





























Ну, і ми не могли пройти повз цю книгарню, в якій хотілось би лишитись жити :) Вона належить літній сімейній парі (мені дуже подобається визначення англійською senior people). Ми поговорили з господинею і я запитала чи вони і живуть тут. Вона сказала: "Ні-ні! Тут не вистачає місця для людей! Тут живуть лише книги!".







0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com