Про сайт.




Так сталось, що сайт, як візитку, я зробила ще кілька років тому і ставилась до нього-таки, як просто до візитки. І давно думала, що от, треба все там переробити, і відкладала на потім, що властиво мені, як досвідченому прокрастинатору. Але коли писала New Years Resolutions, то ребрендінг-переробка сайту-запустити нормально блог-зробити окрему сторінку на фб, там було окремим розділом. Ну, багато з того ще в процесі, але приємно знати, що резолушинс не лишається лише на папері :) Сайт переробили. Я все так само ставлюсь до нього як до візитки, а писати буду тут, але - ласкаво прошу - http://www.springfrom.com.ua/ :) Логотипи будуть різного кольору - під настрій-стан-атмосферу-просто :) Всі ваші спостереження-запитання-зауваження, будь ласка, пишіть, буду дуже вдячна.


2 коментарі:

  1. Відповіді
    1. :) дякую!
      бачу вже, що трохи недопрацювала в мобільній версії, але поки що не знаю, як поправити ))

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com