MY BIG PRETTY COZY PERFECT AMERICAN WEDDING | PAUL&JAMIE | PART IIІ

А в цьому записі - про те, що було після самої репетиції та підготовки до неї  :) Пам"ятаєте, що це все відбувалось 4-го липня, так?










Джемі і Джеф продовжували узгоджувати і доводити до досконалості план завтрашнього заходу.








Яні терпляче і натхненно робила манікюр всім бажаючим, незалежно від віку :)








Всередині будиночку готували все для традиційного на День незалежності барбекю.







Потім була можливість для всіх провести час в спілкуванні та іграх...


















О, і так, можна було покататись на гольф-карах. Я також не пропустила цієї можливості ))




Розділити свято з Джемі приїхали також її подруги, які, так само як і вона, були в свій час волонтерами Корпусу Миру в різних країнах. Ось ця пані (на жаль, забула ім"я) була волонтером і в Україні, і в Вірменії, де вони з чоловіком вдочерили дівчинку :)
























А потім всі пішли допомагати наводити останні штрихи і розставляти стільці перед церемонією...









Це морозиво зі смаком "Wedding Cake" я також не забуду ніколи ))



Ну, і як ви вже, мабуть, зрозуміли - далі буде :)



3 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Та там взагалі, тепло - не те слово :) Нам дуже повезло і температура була біля 30. Зазвичай, влітку може бути більше 50 )))

      Видалити
    2. цікаве весілля. Чекатиму продовження фото))

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com