My Big Pretty Cozy Perfect American Wedding | Paul&Jamie

Я так довго взагалі відкладувала розповідь про цю подорож, що зараз вона здається, майже нереальною, хоча було це на початку липня минулого року. Мрії збуваються. В моєму випадку, навіть мрії, які я описую як "ті, що знаходяться на поличці нєзбиточних мєчт". Так було з лагідною хатинкою, так сталось і з цим весіллям. Я окремими записами обов"язково розповім як це все починалось, як я отримувала візу, летіла, як в мене вкрали всі гроші в аеропорту Амстердаму і багато іншого... А цими днями хочу тут розмістити кілька записів, власне, про весілля.
Мене попросили показати тут весільну серію, яка мені дуже подобається. Таких багато, насправді. Ще і тому, що мені щастить на наречених, які звертаються до мене із замовленнями на фотозйомку. Цей випадок не є виключенням.
Саме про це весілля я хочу підготувати ще кілька окремих серій - про локацію, про складові ідеального весілля, про наші пригоди на озерах, але сьогодні розповім про rehearsal dinner - репетицію весілля.
Спершу про Пола і Джемі. Вони нереально кльові, разом вже 8 років, дуже ніжно і бережливо ставляться один до одного. Пол і Джемі живуть в Міннеаполісі, але для весілля вибрали стару ферму в Канзасі, недалеко від Канзас-Сіті, бо у Джемі дуже велика сім"я і їм страшенно хотілось розділити цю подію зі своїми найріднішими, яких на весіллі було більше 150 чоловік :)
Взагалі, наше знайомство з Джемі і моє захоплення неї - це вартує на окрему історію, а сьогодні, все-таки повернемось до дня репетиції весілля. Слід зауважити, що відбувалось це 4-го липня, Да-да-да, День Незалежності, правильно :)
Навіть день підготовки я розіб"ю на кілька серій, тому що дуже складно відбирати фотографії і тому що ці дні були страшенно насичені подіями. Ми приїхали на локацію за два дні до події. Родина зібралась раніше для того, щоб допомогти нареченим з усією підготовкою. Бути всередині цього всього - нереально чудові відчуття.

Отже, кілька фото з локації, небагато, бо хочу окремо показати-посмакувати всі деталі і краєвиди. :)




Зранку всі прокинулись, поснідали і до роботи :)




Це от були дуже кльові відчуття, коли родина збиралась разом, раділи один одному, включались в процес всі, незалежно від віку і кожен намагався бути максимально корисним.



Букет нареченої мав бути, звісно, із сукулентів. Робила його сама мама Джемі - надзвичайна Дженіфер, допомагала їй мама Пола. Тим сукуленти, які залишались, корінці обробляли спеціальним порошком і дбайливо садили назад в горщики.














Центральною прикрасою кожного столу мали стати горщики з квітками, які приваблюють бджіл. Виявляється, що в деяких штатах бджоли вимирають через гербіциди на полях. Джемі дуже стурбована цим і для весілля спеціально вдома вирощувала квітки, які приваблюють бджіл і метеликів без гербіцидів, щоб гості могли забрати їх додому і таким чином допомогти збереженню популяції :)




  

















Столи накривали в приміщенні старої ферми, бо літо в Канзасі страшенно спекотне і температура сягає 50 градусів за Цельсієм.


Подарунки гостям - баночки меду :)




Кейтерінгом займалась компанія, яка вирощує органічні продукти і забезпечує роботою неповносправних людей.








Подруги Джемі розділили зони відповідальності і були окремі команди, які відповідали за кожну сферу :)



Окремо готували місце для обіду після репетиції...









Ну, і оскільки фотографій дуже багато, то - далі буде :)













4 коментарі:

  1. Яка зворушлива історія і фото) А ці білі будиночки неймовірні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люди такі :) Там у кожного своя історія і кожна - надзвичайно зворушлива...
      Так, я для Лесі ще окремо фотографувала всі будиночки, що траплялись )))

      Видалити
  2. Очень круто! Буду ждать продолжения

    ВідповістиВидалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com