Акинське.

Думаю, що дивний стан і настрій на цих вихідних був через таку незрозумілу погоду. Бо треба ж це чимось для себе пояснити. Між тим, субота починалась просто якось нереально, бо роблячи собі ранкову каву, я виглянула у вікно, кинула каву, прихопила камеру і побігла на вулицю. Не те, щоб це шедевральні кадри, але по нашому городу гуляло 17 (!!!) лелек. Можливо, у них в цей день був якийсь весняний зліт чи конференція, не знаю.
Потім був книжковий клуб. Як завжди - кльово, цікаво, смачно - без фото, бо забули про все.
По дорозі додому зробила кілька кадрів, просто, щоб зупинитись і пройтись, подумати, переключитись. Іноді мені для цього треба докладати зусилля, але це допомагає відволіктись і сфокусуватись.


Це вид на Українку з трохи іншого боку, ніж я звикла її бачити.


Абрикоси, як завжди, виглядають трошки казковими, коли цвітуть - листя ще немає, цей біло-рожевий цвіт кругом...



Ну, і так, трошки наших лелек.







2 коментарі:

  1. Краєвиди на перших фото так схожі на майжебілоцерківські)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На правобережжі багато подібних красивих місць :) я була в тих краях в Пархомівці - мій тато звідти родом.

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com