Привіт, лютий!

Ну, привіт, останній зимовий місяцю. У нас з тобою завжди все непросто.
Ти приніс мені в життя найближчих людей. І ти вперше познайомив мене з безсонням ще тоді, коли вже було внутрішнє знання, що все це не просто так... Як потім стало зрозуміло, душа мого тата вже почала пакувати валізи в далеку дорогу. Тато відійшов за кілька місяців, а безсоння ти мені залишив з цим тривожним станом і щорічними нагадуваннями... В 14-му ти був страшним місяцем. Цього не можна забути чи якось витіснити з пам'яті і ті ж самі тривожні безсоння... Яким ти станеш цього року?


2 коментарі:

  1. І я завжди боюсь цього місяця, з дитинства страхи, не безпідствані. А фото пречудове! Який простір та невимовний сум.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та щось він намагається виправдати свою назву, цей останній зимовий місяць. нехай цього року буде добрим до нас всіх!

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com