НЕВПОРЯДКОВАНІ ДОРОЖНІ НОТАТКИ | МІНІ ЛАВСТОРІ НА ВЕЛИКИХ ОЗЕРАХ

Як я вже і казала, після  пляжного волейболу ми поїхали до озер-гір. І так, однією з великих помилок було їхати в тих же кедах на босу ногу ) Не робіть так, просто повірте.

А по дорозі ми зняли ще трошки історії про Пола і Джемі, бо це все якраз ті місця, куди вони люблять їздити разом. Погода була просто нереальною.


Як же без фотобумерів ))





















Наступний ранок...


І як же без кави-кави-кави?












Я вже казала, що клімат і природа дуже схожі на наші широти, але тут все трошки пізніше. Тому для мене того року двічі цвів бузок і півони :) Дуже незвичне відчуття...









Далі буде :)


0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com