НЕВПОРЯДКОВАНІ ДОРОЖНІ НОТАТКИ | РАНОК ПЕРЕД ВЕЛИКОЮ МАНДРІВКОЮ

Останній ранок перед поїздкою до Канзасу, де має відбутись весілля. 


Вже почали готувати квіти, які Джемі виростила спеціально для цього дня :) Але їх, на жаль, не вистачило і ми збирались до квіткового магазину.



Трошки ранкового мімімі




Так мені сподобались ці целозії, що я приїхала додому і замовила насіння. Виросла аж одна з усього пакетику. Але це більше, ніж із посіяної лаванди )

 




Каву випили, поговорили, і до справ!



Квіти мають бути саме медоносами і вирощеними без гербіцидів :) Квест був непростий.










Фух!


Додому!


Перевантажити всі квіти до машини Пола, на якій ми з Джемі вдвох через три чи чотири штати вирушаємо у велику мандрівку :)


Посидіти "на доріжку" на скрині прабабусі...


Зустрінемось через цілі два дні!


І ось вона дорога.


Фотографій багато не буде, бо їхали, переважно, в негоду, потрапили в зону торнадо. По радіо постійно передавали про небезпеку і необхідність залишатись в укритті, називаючи населені пункти. Я запитувала Джемі, чи це у нас по дорозі, вона відповідала, що абсолютно ні, і те, що це було по всьому нашому маршруту я виявила вже в місці призначення )))





Далі буде :)

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com