Невпорядковані дорожні нотатки | October 2015 | Carlisle, PA

Після проходження маршруту - ось цього :) - ми поїхали в невеличке містечко Карлайл. Відчуття, що ми в кіно, яке не залишало нас протягом всієї поїздки тут ще більше загострилось. Виявилось, що такі містечка, в яких живуть дівчата Гілмор, існують насправді :)


Це вітрина з дорослими розмальовками-антистрес. Які, насправді, для мене виявились дуже стресовим заняттям )) Ну не можу я оце вимальовувати ці всі детальки... Тільки нікому не кажіть.



Симпатичний паркомат.






Зайшли в кафе на каву і млинці.






Ці всі будиночки часів громадянської війни... Таке неймовірне відчуття...







Пенсильванія - серце республіки. Перша столиця Штатів була в Філадельфії. Тому тут дуже багато різних історичних місць і знаків про це :)



Відвідали місцевий коледж, побродили по території, я помріяла, що як би було класно, якби Леся тут вчилась :)






Я навіть одним оком заглянула через вікно всередину :)

















Раптом, привіт з дому :)







4 коментарі:

  1. Оксанко, скільки сонця! дуже настроєві знимки, золота осінь аж дихає через них!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую дуже, Оксанко! :) дуже хотілось передати ті відчуття...

      Видалити
  2. чудова підбірка знімків! Ніби пройшлася тими вулицями! :)

    ВідповістиВидалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com