Невпорядковані дорожні нотатки | October 2015| Mechanicsburg , PA.

Тут, власне, не про сам Меканісбург, у нас, на жаль, було дуже мало часу, щоб побачити все-все. А кожне маленьке містечко в 15-20-30 хвилинах від місця, де живе Лєна з сім'єю - просто нереальне! Може колись... :)


Тут буде шматочок виставки старих авто і фермерського ярмарку :)


Коли ми сюди потрапили, просто проїжджаючи повз, і я побачила очі Ореста, то запитала Лєну, чи впевнена вона, що ми хочемо зупинитись, бо, схоже, що тут ми і проведемо весь цей день ))







Взагалі, це по-особливому цікаво завжди зустрічати людей об'єднаних спільними інтересами. Вони тут щовихідні виїздять, спілкуються, чимось обмінюються, про щось сперечаються...








За кермом цього авто був Снуппі. Як ви розумієте, я не могла не сфотографувати для Лесі ))



А потім ми пішли на фермерський ринок. Він невеличкий і дуже прикольний.





Поруч з Меканісбургом є кілька поселень амішів і вони продають свіжі овочі і фрукти на місцевих ринках. І для мене вони взагалі не дисонували з сучасністю і іншими людьми. Може, тому, що я все рівно була в кіно і будь-які нові персонажі сприймались, як належне ))





0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com