#SurviveWinter в #ЛагіднаХатинка

Ті, хто мене давно знають, в курсі, які непрості в мене стосунки з зимою... Основні питання до неї в мене, звісно, через складні дорожні умови (коли живеш за містом - це дуже важливо), короткі дні, брак світла і брак кольорів. Але маю визнати, що в зимі є речі, які я люблю і сьогоднішній ранок був з таких  Буду ділитись і рештою - може так нам вдастсья з нею і помиритись, з тією зимою ))

Суперечливі відчуття, це коли ти бачиш таку красу за вікном, потім дивишся на термометр, який показує -15 і намагаєшся прийняти правильне рішення :) В більшості випадків фотограф в мені перемагає. 

Думаю, що якби сонце з'являлось хоча б через день, то налагодити наші стосунки з зимою було б значно легше :) 













0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com