Чому я люблю сімейні фотосесії вдома і як до них приготуватись.

Я взагалі люблю, коли фотографії стають спогадами. Більше того, я впевнена, що фотографії, частково створюють спогади. Я це усвідомила, коли моя Леся сказала: «мам, а пам»ятаєш?..» і розповіла історію, а я зрозуміла, що вона не могла цього пам»ятати. Це ми їй колись розповіли, показуючи на фотографії. Ще і тому фотографії такі важливі – вони стануть спогадами наших дітей про дитинство.
Звісно, фотографії в красивій, світлій, добре декорованій студії – це класно і потрібно.  Але це лише частинка. Фотограф у вас вдома помітить якісь деталі, з яких складається ваше життя… Якісь особливі дрібнички чи іграшки, вид з вікна чи книгу, яку ви читаєте саме зараз. Те, що потім, через багато років, нагадає вам про те, що ви відчували, чим жили. Взагалі, я впевнена, що таку фотосесію треба робити, як мінімум, раз на рік.

Як це відбувається?
Ми проводимо 1,5-2 години у вас вдома, я знімаю те, як ви проводите разом час. Це може бути спільне приготування сніданку. Те, як ви разом п»єте чай-каву, розмовляєте. Те, як ви читаєте книжки, граєте в ігри, танцюєте, дивитесь один на одного, обіймаєтесь. Те, що ви почуваєте. Ми можемо вийти на вулицю в двір чи парк, прогулятись. Це може бути момент, коли діти тільки прокидаються і ще геть сонні. Будь-що, з чого складається саме ваша сім»я. Для фотографа – це просто бути поруч і показати все це. Я тут просто для того, щоб зберегти це для вас.

Один з прикладів такої зйомки тут - Макар та його мама.

Як приготуватись?
-          - Вибір одягу. Одяг має бути зручним для вас. Найкраще, коли це те, що називають «фемелі лук» - одяг в одному стилі, кольоровому рішенні для всіх учасників зйомки. Добре підібрати два набори. Зазвичай, ми обговорюємо одяг перед зйомкою, підбираємо найвдаліші варіанти разом.
-          - Поговоріть з дітьми. Поясніть, що завтра буде фотосесія, що фотограф проведе трохи часу з вами. Що це, на якомусь етапі, може стати трошки скучним, але це важливо, щоб вийшли хороші фотографії, що ви цьому будете дуже раді і вдячні, що треба буде трошки потерпіти і намагатись бути в доброму гуморі J
-          - Приготуйте те, чим ви будете займатись з дітьми. Це можуть бути книжки для спільного читання, улюблені настільні ігри, приготування бутербродів чи печива, гра на музичних інструментах, танці під улюблену музику – будь що.
-          - Будьте собою J
-          - Якщо є можливість, попросіть кого-небудь про допомогу з дитиною
-          - Не хвилюйтесь!
- Отримуйте задоволення!


-         



0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com