Макар і його мама. Сімейна зйомка.

Давно обіцяла, давно збиралась і ніяк не доходили руки почати, все-таки, викладати старі серії. Ну як, не дуже старі, але, принаймні, 2013-2014 хочу найближчим часом закрити :)

Я ще не знайшла аналогу українською для цього виду зйомок. Мені страшенно подобається ідея сімейної зйомки в звиклій атмосфері. Коли можна передати настрій і стиль, який оточує сім"ю, коли це тільки своє, коли це відображає те, що всередині. Коли це створює саме ваші спогади. Я про це готовлю більш загальний запис, а сьогодні хочу поділитись однією з таких особливих для мене зйомок.

Один осінній день 2013-го року з Макаром та його мамою. :)




















































































0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com