Саша і Марі |Весілля|

Оскільки, нарешті, прийшла черга весільних серій сезону 2014-го, то покажу ще одне улюблене весілля. Воно також підпадає під розділ "ідеальні весілля". Саша і Марі організували весілля у вигляді чудового фуршету в Ботанічному саду ім. Фоміна. Прийшли рідні, близькі, друзі. Всі чудово проводили час у невимушеній атмосфері. Все було смачно, затишно і стильно. Декор і пригощання приготували самі наречені. Подушечку для кілець, також, вони зробили самі. 







































































































2 коментарі:

  1. Чудове весілля! А фото ідеально передають атмосферу дня! А серію як приємно дивитись, мммм..:-)

    ВідповістиВидалити
  2. дякую дуже, Юль! :) ну, вони такі мої-мої ще, да :)

    ВідповістиВидалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com