Творче побачення.

Той, хто хоч раз намагався пройти повністю "Шлях митця" Джулії Кемерон, знайомий з таким терміном, як "творче побачення". Це одним з необхідних інструментів для віднаходження внутрішнього митця. Я намагалась пройти цю книгу не один раз, але сьогодні зовсім не про це. Зараз про те, як вчора ввечері в мене вийшло абсолютно неочікуване творче побачення. Я вже готувалась вимикати комп"ютер і закривала всі вкладки на браузері, як побачила одну картинку в Пінтересті, яка мене зачепила. Ось, власне, вона:


Фото звідси - http://averyfairygarden.blogspot.com/2010/06/in-memorial.html

Особисто я, вперше в житті дізналась про Ташу Тудор. І вчора я вже не могла спинитись, читаючи про цю неймовірну жінку, яка не боялась бути не такою, як всі протягом всього свого життя... Думаю, що я провела більше години, розглядаючи фотографії з її життя і її ілюстрації... Вчора мені це особливо було потрібно, цей зовсім інший світ, створений своїми руками, це справжнє життя, наповнене справжніми речами.
Ось моя дошка на Пінтересті про неї - Таша Тудор.

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com