MY BIG PRETTY COZY PERFECT AMERICAN WEDDING | PAUL&JAMIE | PART VI

Сьогодні рік з того дня, коли почалась та подорож, а я тільки закінчую викладати фото з весілля :) А ще ж є лавсторі і просто "путєвиє замєткі" :)

В весільній частині це вже заключна серія, тому не лякайтесь. Кілька фото продовження-закінчення того неймовірного дня...






Я вже, здається, говорила, але повторюсь - картки для розсадки писала Джемі вручну. Кожному. Із 150 гостей. Всередині - персональні теплі  слова для кожного. Це щось, справді, нереальне...




Кейтерінг від компанії, яка вирощує органічні продукти і надає роботу неповносправним людям.



Команда Джемі :)








Їжа на всі смаки - і для мясоїдів, і для вегетаріанців :)










Подарунки :) 


Кленовий сироп власноруч зроблений друзями Пола. А ви знали, що з 40 літрів кленового соку виходить 2 літра сиропу?







Джемі і Пол познайомились під час гри у волейбол :) Перед весіллям вони зіграли останній матч по різні боки сітки - я там трошки далі покажу фотографії з того матчу. З цього дня вони грають лише по один бік :)







Час для букету нареченої...






Кожне свято, також, коли-небудь закінчується...






























Ми зробили ще кілька фото з того чудового місця в цей особливий день...






















Ну, фух :) Більше цим весіллям я вас не буду мучити :) Але фото з поїздки - камінг сун )))

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com