MY BIG PRETTY COZY PERFECT AMERICAN WEDDING | PAUL&JAMIE | PART V

Частина не остання, буде ще одна. А потім будуть сіквели - що поробиш, я почала розповідь про цю поїздку з середини :)

Ну, і про всяк випадок, раптом не бачили, то:




Тут, власне, буде сама церемонія і, звісно ж, я не зможу утриматись від своїх коментарів. 




Леся мені досі не може пробачити, що я не спробувала цього донатсу )))



Чудова музика від солістів улюбленого гурту Джемі.






Я розповім про це пізніше. Але ця "книга побажань" - лавка, яку зробив зі старого ліжка вітчим Джемі. Внизу прибита монетка і написано, що тут є щось старе, щось синє, щось позичене :)























Ляльку даруватимуть Полу і Джемі. Прощання. :)




Готовність номер один.








Кортеж нареченої :)










Зворушливі вірші і уривки про кохання...







Плакали майже всі...




Були і куменді моменти.



Джефф запитує, чи є тут хто із присутніх, кому Джемі допомогла в житті...








В цей же день бабуся Джемі святкувала свій День народження, у жінок не запитують про вік, але вона не цього року розміняла свій 10-й десяток. Про неї можна було б написати окрему історію...



Присутні обіцяють допомогати новій сім"ї і бути поруч.




















Ну, і так. Далі буде :)

2 коментарі:

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com