Маю таку новину :)

Якщо тут є ті, хто читає мій блог, але не читає мене в фейсбук і ви можете пропустити це.

Ну що... Я давно про це думала і багато кому з вас обіцяла про це подумати smile emoticon Але зараз от,мабуть, прийшов час.

Для кого цей перший, базовий курс? Для тих, хто переконаний, що фотографія - це важливо. Хто почав підозрювати, що справа не в тому, яка в тебе камера і що точно можна отримати від своєї камери більше і краще. Для тих, хто хоче розібратись в тому, що означають всі ці буковки-циферки на камері і що приховано за багатьма магічними фразами і словами. Для того, хто любить вчитись smile emoticon Навіть у вихідні wink emoticon
За всіма додатковими питаннями - будь ласка, в приват smile emoticon Місце-час обговоримо з вже набраною групою.smile emoticon


0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com