НЕВПОРЯДКОВАНІ ДОРОЖНІ НОТАТКИ | OCTOBER 2015| MNP

Цього разу, схоже, я закінчу з фотозвітом значно раніше, ніж минулого. Розповідь про минулорічну подорож, до речі, я ще не закінчила ))

В цьому записі наш останній день в Міннеаполісі. На жаль, вийшло зустрітись лише з одним другом з FB, але я страшенно вдячна Крісті за те, що вона приїхала, забрала нас з дому, провала з нами стільки часу :)


Ще одне озеро до нашого списку маст-сі-10000озер.





Це звичайний громадський парк.







В цьому парку, зазвичай, виставляється багато робіт сучасних скульпторів, але цього разу вони всі були вже на реставрації. Ну, але один з символів Міннеаполісу нам вдалось побачити :)



Місток через дорогу, на якому написані слова до тих людей, які втратили чи втрачають сенс життя...


На жаль, це єдине фото Крісті. Шейм он мі.










В Міннеаполіс, як і в більшість великих сучасних міст, багато людей, які живуть в передмісті, приїздять щодня на роботу. Для того, щоб розвантажити дороги міста, тут побудували такі величезні паркінги, де люди лишають свої авто, а далі їдуть громадським транспортом. На місцях, де розташовані ці паркінги також знаходяться величезні культурні центри, де проводять концерти, виступи, перфоманси і т.п. Тому люди, які повертаються після роботи, перед тим, як потрапити додому, можуть провести цікаво час, побачити прем'єри, побувати на живому концерті. Ось один з таких центрів.


В цей день ми вечеряли з батьками Пола :) Вони страшенно зворушливі і класні.


 Наступного дня нам вже треба було летіти до Філаделфії, але у нас був ще один ранок в Ігані :)












А потім Джемі відвезла нас в аеропорт...


2 коментарі:

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com