JOEL&VIKA | WEDDING DAY 10/10/2015 | PART II

Не вийшло в мене зробити одну серію з цього неймовірного весілля, бо хочеться знову і знову повертатись в ті дні, до тих людей і переживати все заново.

День був пасмурний і зранку дощило.







Працювати з асистентом мені дуже сподобалось :) Тим більше, з таким асистентом.



Наречений з батьками.













Цей хвилюючий момент...





На весіллі були елементи українських традицій.



Тут гостям пояснили, що означає "хто першим на весільний рушник стане"...





От хто взагалі не переживав і не хвилювався :)





Але все було страшенно зворушливо...



























Молодята.













Банкет був в спортивному залі при церкві.





















Про Ванду я вже розповідала в блозі...



Знайдіть весільного координатора :)







Віка дуже красиво співає і підготувала сюрпризом особливу пісню для Джоела.









Обов'язкові моменти :)





Надворі якраз розвиднілось, вийшло сонце і це був чудовий час для фотографування з близькими людьми.









І ось прийшов момент від'їзду молодят. Правда, спершу від'їздили для фотографування прогулянки, але ж.











:) Далі буде!


0 коментарі:

Дописати коментар

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com