НЕВПОРЯДКОВАНІ ДОРОЖНІ НОТАТКИ | EAGAN | AUTUMN IN MINNESOTA 2015 |

Я зрозуміла, що залишаю всі ці нотатки для себе, щоб ще раз подумки пройтись по тим нереальним дням...
Окремо буде кілька фотографій Ігана - передмістя Міннеаполісу, де живуть наші друзі Джемі і Пол.

Цей порч у дворі у Джемі у мене асоціюється з чимось таким ідеально-американсько-сімейним. Саме оці необроблені потемнілі дошки і жовте листя і шишки на них...




Пам'ятаєте цю лавку? :) Це весільна книга побажань, так! :)


Осінь відчувалась кругом і це ще супроводжувалось неймовірними її звуками і запахами...







Ці поштові скриньки - також шось дуже казково-кіношне для мене )))






2 коментарі:

  1. на твоїх фото воно все одно нереально виглядає. як у фільмі...))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прикол от в тому, що воно саме так там і є... як в кіно.

      Видалити

 

Instagram

About me

Оксана Тисовська
Привіт! Мене звати Оксана. Цей блог про мене, дорогих для мене людей, зенненхундів-сабакбарабак Марка і Ларса, лагідну хатинку і фотографію

Contacts

+38 050 3821085
springfrom@gmail.com